onsdag 22 juli 2009

Knepigt..

 arickman 
651 dagar, det är de längsta “pendings” jag har i autografförfrågan, de breven skickades 10 oktober 2007. Nu undrar ni nog om jag verkligen är så tokig att jag räknar dagarna, och nej det gör jag inte, det gör ett program åt mig..*ler* Jag är medlem i ett eminent forum för autografsamlare, där man kan klicka på en adress som du skickar en förfrågan till och så håller “sidan” räkningen sen…Jag har noll sifferkoll…
ethan
Ethan Supple, som blev stjärna i “American History X” och senare i “My name is Earl” tog lång tid den med att få, Alan Rickman likaså. De fick jag för några år sedan nu, men de som jag haft pending så länge är svenska kändisar och jag får nog anse de vara förlorade brev. Fast en kille på det forumet jag är med på fick en autograf som han väntat på i över 6 år, 8, 10 har hänt att folk har fått vänta, så hopp finns…glansh_sjoholm
Johan Glans och Helene Sjöholm var nog mina snabbaste svar, de svaren måste nog ha gått med vändande post, och snabba svar gillar jag…

Det vore kul om de kom allihop på en dag, 387 pendings i en liten låda från posten…


fotnot: Pendings betyder brev som jag väntar svar på…

1 kommentar:

  1. Jo, det är lite knasigt det där hur lång tid det kan ta att få tillbaka vissa autografer. Såg någon som hade fått tillbaka en förfrågan efetr 5 år för ett tag sen. Kommer inte riktigt ihåg vilken men det känns som om det är något som gått allvarligt fel i hanteringen av förfrågan. Det är sådant som gör en rädd också när man som jag vill flytta från den lägenhet jag bor i. Eftersändning gäller väl bara i ett år... Inte bra

    SvaraRadera