tisdag 4 augusti 2009

Gårdagensbrevlåda 2 ggr NHL

vincentriendeau2 anzekopitar
Ytterligare två autografer som jag väntat på ett bra tag. Vincent Riendeau, som är pensionerad sedan länge från NHL tog nästan 1½ år på sig att svara, Anze Kopitar nästan ett år han med, så lite långtgående pendings kanske börjar trilla in nu, det vore ju inte fel :)

Jag väntar på svar från 385 förfrågningar, de flesta av dem har varit iväg nästan ett halv år och mer därtill, vissa upp till 2 år, så det kan ta ett tag ibland :)

2 kommentarer:

  1. 385 förfrågningar....!!??!! TREHUNDRAÅTTIOFEM förfrågningar..!!!!!!!??????!!!!!! Hur orkar du med det..? O vänta så länge...? Jag är grymt imponerad.
    Ha en helskön helg
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  2. Haha ja :) det sjuka är ju att jag fått mer än 385 svar det senaste 1½ åren sen jag kom igång igen...så det blir en sjuhelvetes massa brevskrivande :)

    SvaraRadera